Обмін і повернення товару

— 1. Інтернет-магазин не тестує ПО на предмет його сумісності з будь-якими конкретними пристроями, системами і т.п., придатності до роботи в будь-яких специфічних умовах і т.п.

— 2. Програмні продукти поставляються виробником «як є». При цьому, якщо в процесі використання продукту за функціональним призначенням виникають помилки, збої або інші функціональні невідповідності і недоліки, вони усуваються в рамках надання технічної підтримки по кожному окремому продукту його виробником / розробником.

— 3. Рекомендуємо Вам заздалегідь використовувати всі доступні способи для ознайомлення з описом програмних продуктів, їх характеристиками і функціональними можливостями до придбання.

— 4. Повернення коштів або заміна можлива тільки до відправки товара на ел.пошту покупця. Комісія за повернення становить 7% і оплачується покупцем. Кошти надходять на платіжну карту протягом двох банківських днів.

— 5. Інформацію про гарантії виробників програмного забезпечення можна знайти у відповідних «Ліцензійних угодах».

— 6. Гарантійна підтримка від магазину складає 1 рік з дати покупки ПО.

— 7. Продаж програмної продукції істотно відрізняється від продажу будь-яких інших товарів чи послуг. В силу технічних особливостей поставки ПО, повернення придбаних продуктів неможливий. Згідно із законодавством України програмне забезпечення та ігри поверненню та обміну не підлягають (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). Це пов’язано з тим, що при отриманні від вас оплати за програмний продукт висилається унікальний ліцензійний ключ для активації облікового примірника продукту, який є невід’ємною складовою поставки. З моменту відправки ліцензії продукт вважається використаним, що унеможливлює його повернення.

— 8. Якщо ви зіткнулися з проблемою при активації ПЗ, і не можете вирішити її самостійно, зверніться в нашу технічну підтримку. Що б отримати допомогу, вам необхідно зробити скріншоти властивостей системи / ПО, а також вікно помилки і надіслати їх будь-яким зручним способом ([email protected], Viber, Telegram, WhatsApp) із зазначенням номера вашого замовлення. Фахівці розглянуть заявку і проконсультують як вирішити проблему, або за допомогою віддаленої підтримки зроблять настройку ПО (в разі проблем на комп’ютері), або замінять куплений товар (у разі помилки ключа).

— 9. Для запобігання зловживання, все заміни здійснюються ТІЛЬКИ за допомогою віддаленого доступу, з метою отримання обопільної підтвердження активації придбаного продукту.

Дані умови можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку, без попереднього повідомлення Покупця.

З актуальними умовами можна ознайомитись на цій сторінці сайту.